Welcome Dotcom Participants from Azerbaijan. Beginning today you can write your questions and Kanan, me or other participants can reply. In addition you can discuss topics and issues which are interesting to you.
Just One, first login on your bloig account then go to someone's blog that who you want to stop following.then you will see settings section in the homepage. click there and in the left side you will see Sites you've joined click here and you can stop following smb you want.
Just one, go to at the bottom of the page - under "Blogs I am following" - there is a "Manage" button. Click on "Manage" and a new window will open with the list of blogs you are following. In front of each blog you are following, there is "Settings". After you click on "Settings" you can adjust your preferences.
I hope this helps. If not, let us know and we will figure out some other way.
There is a good opportunity for you to take part in a workshop in Ukraine! Please see below and we will discuss these during my next visit to the school. You can also email or call with your questions!
Good luck!
Kanan. CALL FOR APPLICATIONS: Video reporting workshop for Russian-speaking teenagers What: Video reporting workshop for Russian-speaking teenagers
Where: Kyiv, Ukraine
When: May 13-17, 2009
Teenagers from the following countries can apply:
Russian Federation – Belarus – Ukraine – Moldova – Armenia – Georgia – Azerbaijan – Kazakhstan – Uzbekistan – Tajikistan – Kyrgyzstan – Turkmenistan
Aim of the training workshop:
The participants will gain reporting skills as well as editing / uploading skills to be able to contribute on a regular basis to a regional youth-produced video magazine (vodcast). They will continue working from their respective countries, using a UNICEF-supported online portal for young videomakers.
Language of the training workshop:
Russian and English. The produced video will be in Russian with English subtitles and will be placed on several online platforms and websites. It will also be made available to TV stations for free upon request.
Travel costs:
UNICEF will cover the travel costs as well as accommodation (full-board) for all selected participants and their chaperones. There is no participation fee.
Other issues:
Applicants should be between 13 and 19 years of age and from the above-mentioned countries. Your mother tongue does not have to be Russian, but it would help if you are fluent in Russian and comfortable using the language. Prior filming/editing skills are appreciated, but not absolutely necessary. It is more important to us that you have stories to tell and that you want to tell them. If you work with an NGO or a student committee or a similar organization on a voluntary basis, please let us know in your “motivation letter“. Once selected, we would like to encourage the chosen participants to bring unedited footage or rough edits on children's / youth issues from their home countries that we can work on together in Kyiv.
To apply, please send a CV (resume) and a short “motivation letter“ in English and/or Russian to cschuepp@unicef.org
12 martda, Ria Novosti İnformasiya agentliyinin konfrans zalında keçirilmiş mətbuat konfransında “BarCamp Caspian 2009” qeyri-kofransı haqqında mətbuata geniş məlumat verildi.
Layihənin İctimaiyyətlə əlaqələr üzrə meneceri Şaiq Muradovun mətbuat konfransını açıq elan etməsindən dərhal sonra media nümayəndələrinə “Barcamp Azərbaycan 2008” konfransı haqqında hazırlanmış qısametrajlı filmi nümayiş etdirildi. Daha sonra çıxış edən Vahid Qasımov “Barcamp”ın formatı və “Barcamp Azərbaycan 2008”-də əldə olunmuş nailiyyətlər haqqında iştirakçıları məlumatlandırdı. O, öz çıxışında onu da qeyd etdi ki, “BarKamp” formatı indiyədək gördüyümüz ənənəvi konfranslardan kifayət qədər fərqlidir – burada hər bir iştirakçı həmçinin təşkilatçıdır – hamı bu konfransın təşkilinə öz töhfəsini verə bilər. Eləcə də, təqdimatların proqramı əvvəlcədən tərtib olunmayan bu konfransda hər bir iştirakçı öz mövzusu ilə çıxış etməkdə sərbəstdir. Layihə kordinatoru İlqar Mirzə isə 27-29 mart tarixlərində, Bakıda keçiriləcək “Barcamp Caspian” qeyri-konfransının proqramı haqqında danışaraq bildirdi ki, tədbir çərçivəsində 20-ə yaxın xarici ölkələrdən 60-dan çox xarici mütəxəssislərin iştirakı gözlənilir. Bunlar arasında dünyanın İT sahəsində tanınmış nəhəng şirkətlərin nümayəndələri də olacaq.
“Barcamp Caspian”ın marketinq meneceri Rəşad Əliyev isə çıxışında layihənin dəstəkləyənlər haqqında danışaraq “BarCamp Caspian 2009”-ın baş sponsoru olan və Qafqazda ən böyük telekommunikasiya operatoru olan “Delta Telecom” haqqında danışdı. Tədbirin sponsorları arasında “HP”, “Opera Software” kimi şirkətlər də var. Qeyd edək ki, Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin “Beynəlxalq Hesablaşmalar və Araşdırmalar Mərkəzi” də Layihənin partnyorları sırasındadır.
Artıq 2-ci ildir ki, BarKampa dəstək olan “HP” şirkətinin nümayəndəsi də tədbirdə çıxış edərək gənclər mütəxəssislərin yetişməsinə daima öz töhfələrini verməyə çalışdıqlarını bildirdi.
Qeyd edək ki, “BarCamp Caspian 2009”-un əsas məqsədi Azərbaycanda yeni İnternet və Müasir Media layihələrinin inkişafını stimullaşdırmaq, gənc eləcə də təcrübəli İT, Müasir Media mütəxəssisləri arasında təcrübə mübadiləsini, xarici təcrübələrin yerli mütəxəsislərə aşılanması, son internet texnologiyaların tətbiqinə təkan vermək, bu sahələrdəki problemlərin, inkişaf perspektivlərinin müzakirəsini təşkil etməkdir. Konfransa mütəxəssislərlə yanaşı gənc kadrlar da qoşula bilərlər və qoşulmaq üçün www.barcampcaspian.org saytında qeydiyyatdan keçmək kifayətdir.
27-29 mart tarixində Bakıda İnternet. İnformasiya Texnologiyaları və Müasir Media sahələrinə həsr olunmuş BarCamp Caspian 2009 Beynəlxalq qeyri-Konfransı keçiriləcək. Qafqaz Universitetində baş tutacaq bu tədbirə Azərbaycan mütəxəssisləri ilə yanaşı 20-yə yaxın ölkələrin (Türkiyə, Gürcüstan, Rusiya, Ukrayna, Belorusiya, Orta Asiya, Baltikyanı dövlətlər, Almaniya, İtaliya,İsveçrə, Hindistan və s.) nümayəndələrinin iştirakı gözlənilir.
Qeyd edək ki, tədbirin platin sponsoru Qafqaz regionunun aparıcı telekomunikasiya operatoru olan Delta Telekomdur. Bununla yanaşı, kompüter avadanlıqlarının dünya üzrə aparıcı istehsalçısı olan HP və Norveçin Opera Softaware şirkətləri də tədbirin sponsorları arasındadır. Qeyd edək ki, “Opera Softaware”-nin məhsulu olan Opera dünyada ən məşhur İnternet səyyahlarından (brauzerlərindən) biridir.
Tədbirə qoşulmağı planlaşdıran 200-dən çox olan və əsasən gənclərin üstünlük təşkil etdiyi bu konfransın iştirakçıları arasında Google, Yandex axtarış sistemlərinin, Sevenload Almaniyanın video paylaşım saytının, Wordpress, Creative Commons kimi nəhəng layihələrin nüməyəndələrinə rast gəlmək olar.
Buna baxmayaraq BarCamp Caspian 2009 yalnız mütəxəssilər üçün deyildir – burada yeni başlayanlar və konfrans mövzuları ilə dərindən maraqlananlar da iştirak edə bilərlər.
Barcampın qaydalarına uyğun olaraq əvvəlcədən təqdimatların mövzuları elan olunmur. Bu səbədən təqdimat mövzuları haqqında dəqiq məlumat verilməsə də, konfrans iştirakçılarını ən son internet texnologiyalarının tətbiqi, ən son yeniliklər və layihələr, eləcə də gələcəyin interneti barədə müxtəlif təqdimatlar gözləyir.
Konfransda iştirak etmək üçün www.barcampcaspian.org saytında qeydiyyatından keçmək kifayətdir.
Qeyd etmək istərdik ki, bu növ konfrans Azərbaycanda 2008-ci ildə də 150-yə yaxın yerıli mütəxəssisin iştirakı ilə təşkil olunmuşdur.
Please find below, the Azerbaijani translation of "Developing A Media Education Language: From Persuasive Techniques to Analytical Tools." This has also been emailed to you in Azerbaijani. Please check your emails for easy downloads.
Media təhsili üslubunun inkişaf etdirilməsi İnandırma üsullarından analitik vasitələrə doğru
1. Simvollar: Bir anlayışı (üzərində Amerikan bayrağı olan döş nişanı) digəri (siyasətçi) ilə əlaqələndirən ideya daşıyıcıları vasitəsi ilə inandırma. Simvollar adətən müəyyən ifadələrdən (“Just do it”), təsvirlər (məşhur “yerin kosmosdan görünüşü” fotosu), qrafik brendlər (Makdonaldsın qızıl alaqapısı) və ya digər təsvirlərdən (məşhur siyasətçilər, idmançılar və ya aktyorlar) ibarət olur. Simvollardan nadir hallarda təsadüfi olaraq istifadə edilir. Onlardan adətən çox böyük ehtiyatla istifadə edilir.
2. Böyük yalan: Yalan vasitəsi ilə inandırma. Nəsə barədə həqiqəti söyləməmə. Reklamlar kontekstində asanlıqla sezilə bilən üsul (“Siqaret çəkmək sizi cazibədar edir,” “Spirtli içki qəbul etmək sizin özünüzü yaxşı hiss etmənizə səbəb olur”). Lakin bu üsulun siyasi təşviqat kontekstində sezilməsi bəzən çətin olur. Bu zaman çox müxtəlif müstəqil media mənbələrindən istifadə köməyə gəlir.
3. Yarınmaq: Qeyri-səmimi və ya şişirtməklə tərifləmək və inandırmaq. Reklamçılar bu üsuldan həmişə istifadə edirlər (“Bu gün siz fasilə etməyə haqq qazanmısınız). Televiziya proqramlarında isə (o cümlədən “Realiti şou” adlı proqramlarda) tamaşaçıların efirdəki şəxslərdən daha ağıllı olması barədə təəssürat yaradılmaqla bu üsuldan daha üstüörtülü formada istifadə edir.
4. Hiperbola: Şişirdilmiş iddialar irəli sürməklə inandırma. Bu üsula reklam mediasında (“Ən yaxşı siqaret!”) və bir çox hallarda siyasi təşviqat zamanı çox tez-tez təsadüf edilir.
5. Rüşvət: Rüşvət-pul vermə, xidmət etmə, yığma və ya daha artıq hörmət göstərməklə inandırma. Reklamçılar bu üsuldan daima istifadə edirlər (“İndi hərəkətə keçin və biz __________ qədər əlavə edəcəyik və ya siz _________ qədər pula qənaət etmiş olacaqsınız”).
6. Hamıya qoşulma: “Hamının müəyyən bir hərəkəti etməsi” fikrini aşılamaqla inandırma. Həm reklamçılıqda, həm də siyasi təşviqatda mövcuddur.
7. Günahlandırma: Problemləri bir şəxsin və ya qrupun üzərinə yıxmaqla inandırma (Məsələn, 1930-cu illərdə Almaniyanın problemlərinə görə üçün Faşistlərin yəhudiləri günahlandırılması).
8. Sadə həll yolları: Süni yaradılmış və ya daha mürəkkəb problemin həlli üçün sadə həll yolunun təklif edilməsi ilə inandırma. (“Bu dərmanları qəbul et və arzulamadığın bütün artıq çəkidən azad ol”). Bəs məsuliyyətli pəhriz, müntəzəm idman, genetikanın şəxsin çəkisinə təsiri və bəzilərindən daha ağırçəkili olmaya baxmayaraq şəxsin öz fərdi özünəinam hissi necə olsun?
9. Ritorik suallar: Əlavə araşdırmaların aparılmasına və ya cavabı əvvəlcədən müəyyən olan nəticələrin çıxarılmasına hesablanmış suallar verməklə inandırma. (“Yağlı saç istəyirsənmi?” “... siyasətçi niyə ........... məsələ barədə yalan söylədi?”)
10. Nominal əhəmiyyəti olan şəxslərdən istifadə: Rəqibin arqumentini quraşdırmaq və daha sonra həmin arqumentin yanlışlığını əsaslandırmaqla inandırma. (“Rəqibim Con Kerri iddia etsədə ki, İraq müharibəsi lazımi qaydada idarə olunmur; ABŞ-ın İraqı işğal etməsi ona görə vacib idi ki, biz kütləvi qırğın silahlarını məhv etməli, korrupsiyaya bulaşmış Hüseyn rejimini devirməli və İraqı ortaya çıxmaqda olan terrorist qruplardan azad etməli idik.”)
11. Qorxu / mühafizəkar millətçilik: Düşmənlərə – kommunistlər, terrorçular və ya allahsız liberallar – işarə etməklə inandırma. (Buş administrasiyası “şeytan üçbucağını” təşkil edən “məsuliyyətsiz dövlətlərə” – İraq, Koreya və İran – hücum etmək üçün 11 sentyabr faciəsindən istifadə etdi.)
12. Yumor: Gülməli məqamlara istinad etməklə inandırma. İnsanların müəyyən bir məsələ barədə daha dərindən düşünməsini istəmədikdə gülüş bir çox hallarda ən yaxşı dərmandır.
13. İfadə: Hörmətli şəxslərdən (idmançılar, kino ulduzları və həkimlər kimi) və ya institutlardan istifadə etməklə inandırma (Media üzrə biliklərin tədrisi planının Amerikan Naşirlər Assosiyasiyası tərəfindən təsdiq etdirilməsi və ya Baş Həkimin dərman preparatlarını təsdiq etməsi).
14. Sadə adamlar: İfadələrdən fərqli olaraq, inandırmanın bu üsulunda adi adamlardan istifadə edilir və ya təqdimatçı özünü “həmin şəxslərdən biri” kimi təqdim edir. Bu üsuldan bir çox pivə reklamlarında və eləcə də odun doğrayan, balıq tutan və ya məktəbli uşaqlara kitab oxuyan pozalarda şəkil çəkdirən milyoner siyasətçilər tərəfindən istifadə edilir.
15. Təkrar: Eyni təsviri, sözü, simvolu və ya ifadəni təkrarlamaqla inandırma. Reklamçılar və siyasətçilər bu üsuldan istifadə edirlər – “brilyant ___________ deməkdir” və ya “kütləvi qırğın silahları” ifadəsini neçə dəfə eşitmisiniz?
16. Həsrət: Daha sadə və ya romantik keçmişə istinad etməklə inandırma (bir çox hallarda isə mifik keçmişə). (Bax: Tom Brokavın Ən böyük Nəsil adlı kitabı və ya Hollividun İİ Dünya Müharibəsi filmi)
17. Diversiya: Diqqəti lazımi məlumatdan və ya alternativ baxışdan yayındırmaqla inandırma. Alkoqol və tütün sənayeləri bütün reklamlarında bu üsuldan istifadə edir.
18. İnkar: Xoşagəlməz simvollar, anlar və ya hadisələrlə əlaqələrdən özünü kənara çəkməklə inandırma.
19. İlıq hisslər: Xoşagəlimli balaca uşaqlar, iri və xəzli heyvanlar və ya xoş təsir bağışlayan digər nüanslardan istifadə etməklə inandırma. “Little Debbie” tortları buna klassik bir nümunədir.
20. Gözəl insanlar: Mal satmaq, həyat tərzi, davranış və ya ideyalar aşılamaq məqsədi ilə yaraşıqlı şəxslərin təsvirlərindən istifadə etməklə inandırma. Bu üsula reklamçılıq və siyasətdə tez-tez təsadüf olunur.
21. Qrup-daxili münasibətlər: həmrəylik hissi yaratmaqla, “mən” ifadəsini “biz” ifadəsi ilə əvəz etməklə inandırmaq. Qrupdaxili münasibətlərlə əlaqədar “biz,” “bizimki” kimi sözlərə fikir verin. (ABŞ Konstitusiyası “Biz – xalq” ifadəsi ilə başlayır.”)
22. Ya _ ya da / və ya: “Ağ-qara” kontekstində bəsit düşüncələrə istinad etməklə inandırma. (Cənab Buşdan sitat gətirsək: “Ya bizimlə birlikdəsən, ya da əleyhimizə”) Tənbəl jurnalistlər tərəfindən istifadə olunur və həddən artıq dayaz xarakter daşıyan “McNews” ənənələrində təsadüf olunur.
23. Bəlkə: Vəd ifadə edən, lakin “şübhəli” xarakter daşıyan sözlərdən (“bəlkə də,” “ola bilsin ki”) istifadə etməklə inandırma. (“Loteretya alın və siz bir milyon dollar uda bilərsiniz!”).
24. Güc: Güclü rəhbərə istinad etməklə inandırma (güclü, aqressiv, qaba, möhkəm olmaq və nəzarətdə olmaq).
25. Elmi sübutlar: Elmi (və ya yarım-elmi) üslubdan (təsvirlər, diaqramlar, cədvəllər, statistika və “jarqon”) istifadə etməklə inandırma. (Al Qorun “An İnconvenient Truth” adlı filminə baxın).
26. Kontekstdən çıxarma: İnformasiyanı kontekstdən çıxarma və ya natamam məlumat verməklə inandırma. Tənqidçilərin bir sətirdən ibarət fikirlərindən (“İndiyədək baxdığım ən yaxşı film”) istifadə edilən film reklamlarında bundan daima istifadə edilir.
27. Ləqəb qoyma: Fərdlərə hücumlar etmək və bu zaman “rəngli,” təhqiredici, kobud və alçaldıcı üslubdan istifadə etməklə inandırma. (Rush “FemiNazi” Limbau və ya Hovard Sternə qulaq asın).
28. İrq kartı: İrqlərə, bir çox hallarda irqi harmoniya kimi mifik anlayışlara (reklamçılıq) və ya irqlərə söykənən qorxu anlayışlarına istinad etməklə inandırma (siyasət).
29. Vaxt: Mətbuatın ifadə etdiyi mənanı və gücü möhkəmləndirmək məqsədi ilə müxtəlif hekayə elementlərindən və ya istehsal üsullarından istifadə etməklə inandırma. (qorxulu və ya kədərli film səhnələrini və ya effektiv reklam kliplərini tədqiq edin).
I recall that some of you have inquired about internship opportunities. Here is a very good website on various such opportunities in Azerbaijan. There is also a good database of national and international NGOs that operate in Azerbaijan.
A former IOM colleague has forwarded me an email on this competition that would be well suited for our program and you. Everyone is welcome to participate and please dont hesitate to forward me any questions you might have. Below is an abstract of the call but the full info can be accessed on the web at: http://www.unaoc.org/content/view/346/257/lang,en/
Please also note the deadlines at the end.
Good luck!
Kanan.
Plural+ Competition Young people from around the world are warmly invited to participate in a video competition organized by the United Nations Alliance of Civilizations and the International Organization for Migration (IOM), on the theme of migration and diversity.
Youth around the world are invited to participate in a dynamic video festival organized by the United Nations Alliance of Civilizations (UNAOC) and the International Organization for Migration (IOM) in collaboration with other international partners including the Anna Lindh Foundation, Baka Forum, Chinh India, the Royal Film Commission of Jordan, the Media That Matters Film Festival and UNICEF.
Recognizing youth as agents of social change in a world often characterized by intolerance, and ethnic and religious divisions, the PLURAL + video festival is aimed at involving youth in addressing questions on migrant integration, inclusiveness, identity, diversity, human rights and social cohesiveness wherever they be in the world.
The practical contributions of young people - whether they are migrants, 2nd generation immigrants or indeed non-migrants – in not just identifying constraints but also in promoting a climate of respect and appreciation for each other can help show the way forward in creating a more enlightened world.
Youth worldwide are invited to submit short videos on their thoughts, experiences, opinions, questions and suggestions on these issues and on promoting harmonious coexistence in diverse cultural and religious contexts.
Submissions will be open from 1 June to 30 September, 2009.
Videos of any genre or style (animation, documentary, drama, etc) will be accepted on a three age-based categories: 9-12 year-old; 13-17 year-old; and 18-25 year old.
Videos should have a minimum running time of 1 minute and a maximum of 5.
A prestigious international jury will announce the winners in New York during an event hosted at the Paley Center for Media on 18 December 2009, the UN International Migrants Day.
The producers of the winning videos will receive special awards (cash prizes, professional opportunities, video equipment) as well as broad recognition and exposure through wide multi-platform distribution of their work, including broadcast, satellite, internet, film festivals and DVD.
PLURAL + gives youth a global voice to communicate through the media with policy-makers, youth and society as a whole on an important social debate.
PLURAL + is a collaborative project being developed with the support of a number of organizations, please contact us if your organization is interested in collaborating and supporting this initiative.
Full details on PLURAL + including submission forms, competition guidelines, rules and regulations will be available on this site as of 18 May.
Just for your information, there is a local version of the barcamp forum. Please visit their website and register if you would like to particiapte: http://www.korpukamp.org/
heyy guys I foun new project if you wanna participate in this project http://ypmn.blogspot.com/2009/09/opportunities-photography-russian-photo.html enter here and then apply good luck!!!
Thanks Gunel, for setting this page! I hope this will be useful for students.
ReplyDeleteCheers,
Kanan.
Just a quick comment though. Let's keep the conversation in English so that participants from other countries can benefit from the discussions.
ReplyDeleteThanks!
Kanan.
Hi everone!
ReplyDeletehi Gunel I'm Just one guel I can't delete my following? can you help me?
ReplyDeleteKanan,
ReplyDeletealright,I will do my best in keeping them in English.And i am sure that our blog will not only benefit the american users, but also us.
Just One,
ReplyDeletefirst login on your bloig account then go to someone's blog that who you want to stop following.then you will see settings section in the homepage. click there and in the left side you will see Sites you've joined click here and you can stop following smb you want.
Just one, go to at the bottom of the page - under "Blogs I am following" - there is a "Manage" button.
ReplyDeleteClick on "Manage" and a new window will open with the list of blogs you are following. In front of each blog you are following, there is "Settings". After you click on "Settings" you can adjust your preferences.
I hope this helps. If not, let us know and we will figure out some other way.
Good luck!
Dear students,
ReplyDeleteThere is a good opportunity for you to take part in a workshop in Ukraine! Please see below and we will discuss these during my next visit to the school. You can also email or call with your questions!
Good luck!
Kanan.
CALL FOR APPLICATIONS: Video reporting workshop for Russian-speaking teenagers
What: Video reporting workshop for Russian-speaking teenagers
Where: Kyiv, Ukraine
When: May 13-17, 2009
Teenagers from the following countries can apply:
Russian Federation – Belarus – Ukraine – Moldova – Armenia – Georgia – Azerbaijan – Kazakhstan – Uzbekistan – Tajikistan – Kyrgyzstan – Turkmenistan
Aim of the training workshop:
The participants will gain reporting skills as well as editing / uploading skills to be able to contribute on a regular basis to a regional youth-produced video magazine (vodcast). They will continue working from their
respective countries, using a UNICEF-supported online portal for young videomakers.
Language of the training workshop:
Russian and English. The produced video will be in Russian with English subtitles and will be placed on several online platforms and websites. It will also be made available to TV stations for free upon request.
Travel costs:
UNICEF will cover the travel costs as well as accommodation (full-board) for all selected participants and their chaperones. There is no participation fee.
Other issues:
Applicants should be between 13 and 19 years of age and from the above-mentioned countries. Your mother tongue does not have to be Russian, but it would help if you are fluent in Russian and comfortable using the language. Prior filming/editing skills are appreciated, but not absolutely necessary. It is more important to us that you have stories to tell and that you want to tell them. If you work with an NGO or a student committee or a similar organization on a voluntary basis, please let us know in your “motivation letter“. Once selected, we would like to encourage the chosen participants to bring unedited footage or rough edits on children's / youth issues from their home countries that we can work on together in Kyiv.
To apply, please send a CV (resume) and a short “motivation letter“ in English and/or Russian to cschuepp@unicef.org
The deadline for applications is March 31, 2009.
http://ypmn.blogspot.com/2009/03/call-for-applications-video-reporting.html
gunel this blog is good.thang the blog.
ReplyDeletePress-reliz 04 / 2009
ReplyDelete12 mart 2009, Bakı
Barcamp Caspian ‘09
Mətbuat konfransı
12 martda, Ria Novosti İnformasiya agentliyinin konfrans zalında keçirilmiş mətbuat konfransında “BarCamp Caspian 2009” qeyri-kofransı haqqında mətbuata geniş məlumat verildi.
Layihənin İctimaiyyətlə əlaqələr üzrə meneceri Şaiq Muradovun mətbuat konfransını açıq elan etməsindən dərhal sonra media nümayəndələrinə “Barcamp Azərbaycan 2008” konfransı haqqında hazırlanmış qısametrajlı filmi nümayiş etdirildi. Daha sonra çıxış edən Vahid Qasımov “Barcamp”ın formatı və “Barcamp Azərbaycan 2008”-də əldə olunmuş nailiyyətlər haqqında iştirakçıları məlumatlandırdı. O, öz çıxışında onu da qeyd etdi ki, “BarKamp” formatı indiyədək gördüyümüz ənənəvi konfranslardan kifayət qədər fərqlidir – burada hər bir iştirakçı həmçinin təşkilatçıdır – hamı bu konfransın təşkilinə öz töhfəsini verə bilər. Eləcə də, təqdimatların proqramı əvvəlcədən tərtib olunmayan bu konfransda hər bir iştirakçı öz mövzusu ilə çıxış etməkdə sərbəstdir. Layihə kordinatoru İlqar Mirzə isə 27-29 mart tarixlərində, Bakıda keçiriləcək “Barcamp Caspian” qeyri-konfransının proqramı haqqında danışaraq bildirdi ki, tədbir çərçivəsində 20-ə yaxın xarici ölkələrdən 60-dan çox xarici mütəxəssislərin iştirakı gözlənilir. Bunlar arasında dünyanın İT sahəsində tanınmış nəhəng şirkətlərin nümayəndələri də olacaq.
“Barcamp Caspian”ın marketinq meneceri Rəşad Əliyev isə çıxışında layihənin dəstəkləyənlər haqqında danışaraq “BarCamp Caspian 2009”-ın baş sponsoru olan və Qafqazda ən böyük telekommunikasiya operatoru olan “Delta Telecom” haqqında danışdı. Tədbirin sponsorları arasında “HP”, “Opera Software” kimi şirkətlər də var. Qeyd edək ki, Rabitə və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyinin “Beynəlxalq Hesablaşmalar və Araşdırmalar Mərkəzi” də Layihənin partnyorları sırasındadır.
Artıq 2-ci ildir ki, BarKampa dəstək olan “HP” şirkətinin nümayəndəsi də tədbirdə çıxış edərək gənclər mütəxəssislərin yetişməsinə daima öz töhfələrini verməyə çalışdıqlarını bildirdi.
Qeyd edək ki, “BarCamp Caspian 2009”-un əsas məqsədi Azərbaycanda yeni İnternet və Müasir Media layihələrinin inkişafını stimullaşdırmaq, gənc eləcə də təcrübəli İT, Müasir Media mütəxəssisləri arasında təcrübə mübadiləsini, xarici təcrübələrin yerli mütəxəsislərə aşılanması, son internet texnologiyaların tətbiqinə təkan vermək, bu sahələrdəki problemlərin, inkişaf perspektivlərinin müzakirəsini təşkil etməkdir. Konfransa mütəxəssislərlə yanaşı gənc kadrlar da qoşula bilərlər və qoşulmaq üçün www.barcampcaspian.org saytında qeydiyyatdan keçmək kifayətdir.
Press-reliz 03 / 2009
ReplyDeleteBarcamp Caspian ‘09
qeyri-Konfransı
27-29 mart tarixində Bakıda İnternet. İnformasiya Texnologiyaları və Müasir Media sahələrinə həsr olunmuş BarCamp Caspian 2009 Beynəlxalq qeyri-Konfransı keçiriləcək. Qafqaz Universitetində baş tutacaq bu tədbirə Azərbaycan mütəxəssisləri ilə yanaşı 20-yə yaxın ölkələrin (Türkiyə, Gürcüstan, Rusiya, Ukrayna, Belorusiya, Orta Asiya, Baltikyanı dövlətlər, Almaniya, İtaliya,İsveçrə, Hindistan və s.) nümayəndələrinin iştirakı gözlənilir.
Qeyd edək ki, tədbirin platin sponsoru Qafqaz regionunun aparıcı telekomunikasiya operatoru olan Delta Telekomdur. Bununla yanaşı, kompüter avadanlıqlarının dünya üzrə aparıcı istehsalçısı olan HP və Norveçin Opera Softaware şirkətləri də tədbirin sponsorları arasındadır. Qeyd edək ki, “Opera Softaware”-nin məhsulu olan Opera dünyada ən məşhur İnternet səyyahlarından (brauzerlərindən) biridir.
Tədbirə qoşulmağı planlaşdıran 200-dən çox olan və əsasən gənclərin üstünlük təşkil etdiyi bu konfransın iştirakçıları arasında Google, Yandex axtarış sistemlərinin, Sevenload Almaniyanın video paylaşım saytının, Wordpress, Creative Commons kimi nəhəng layihələrin nüməyəndələrinə rast gəlmək olar.
Buna baxmayaraq BarCamp Caspian 2009 yalnız mütəxəssilər üçün deyildir – burada yeni başlayanlar və konfrans mövzuları ilə dərindən maraqlananlar da iştirak edə bilərlər.
Barcampın qaydalarına uyğun olaraq əvvəlcədən təqdimatların mövzuları elan olunmur. Bu səbədən təqdimat mövzuları haqqında dəqiq məlumat verilməsə də, konfrans iştirakçılarını ən son internet texnologiyalarının tətbiqi, ən son yeniliklər və layihələr, eləcə də gələcəyin interneti barədə müxtəlif təqdimatlar gözləyir.
Konfransda iştirak etmək üçün www.barcampcaspian.org saytında qeydiyyatından keçmək kifayətdir.
Qeyd etmək istərdik ki, bu növ konfrans Azərbaycanda 2008-ci ildə də 150-yə yaxın yerıli mütəxəssisin iştirakı ilə təşkil olunmuşdur.
Əlaqə üçün: Şaiq Muradov (e-mail: pr@barcampcaspian.org , tel: 050 – 689 61 72)
Dear friends,
ReplyDeletePlease find below, the Azerbaijani translation of "Developing A Media Education Language: From Persuasive Techniques to Analytical Tools." This has also been emailed to you in Azerbaijani. Please check your emails for easy downloads.
Media təhsili üslubunun inkişaf etdirilməsi
İnandırma üsullarından analitik vasitələrə doğru
1. Simvollar: Bir anlayışı (üzərində Amerikan bayrağı olan döş nişanı) digəri (siyasətçi) ilə əlaqələndirən ideya daşıyıcıları vasitəsi ilə inandırma. Simvollar adətən müəyyən ifadələrdən (“Just do it”), təsvirlər (məşhur “yerin kosmosdan görünüşü” fotosu), qrafik brendlər (Makdonaldsın qızıl alaqapısı) və ya digər təsvirlərdən (məşhur siyasətçilər, idmançılar və ya aktyorlar) ibarət olur. Simvollardan nadir hallarda təsadüfi olaraq istifadə edilir. Onlardan adətən çox böyük ehtiyatla istifadə edilir.
2. Böyük yalan: Yalan vasitəsi ilə inandırma. Nəsə barədə həqiqəti söyləməmə. Reklamlar kontekstində asanlıqla sezilə bilən üsul (“Siqaret çəkmək sizi cazibədar edir,” “Spirtli içki qəbul etmək sizin özünüzü yaxşı hiss etmənizə səbəb olur”). Lakin bu üsulun siyasi təşviqat kontekstində sezilməsi bəzən çətin olur. Bu zaman çox müxtəlif müstəqil media mənbələrindən istifadə köməyə gəlir.
3. Yarınmaq: Qeyri-səmimi və ya şişirtməklə tərifləmək və inandırmaq. Reklamçılar bu üsuldan həmişə istifadə edirlər (“Bu gün siz fasilə etməyə haqq qazanmısınız). Televiziya proqramlarında isə (o cümlədən “Realiti şou” adlı proqramlarda) tamaşaçıların efirdəki şəxslərdən daha ağıllı olması barədə təəssürat yaradılmaqla bu üsuldan daha üstüörtülü formada istifadə edir.
4. Hiperbola: Şişirdilmiş iddialar irəli sürməklə inandırma. Bu üsula reklam mediasında (“Ən yaxşı siqaret!”) və bir çox hallarda siyasi təşviqat zamanı çox tez-tez təsadüf edilir.
5. Rüşvət: Rüşvət-pul vermə, xidmət etmə, yığma və ya daha artıq hörmət göstərməklə inandırma. Reklamçılar bu üsuldan daima istifadə edirlər (“İndi hərəkətə keçin və biz __________ qədər əlavə edəcəyik və ya siz _________ qədər pula qənaət etmiş olacaqsınız”).
6. Hamıya qoşulma: “Hamının müəyyən bir hərəkəti etməsi” fikrini aşılamaqla inandırma. Həm reklamçılıqda, həm də siyasi təşviqatda mövcuddur.
7. Günahlandırma: Problemləri bir şəxsin və ya qrupun üzərinə yıxmaqla inandırma (Məsələn, 1930-cu illərdə Almaniyanın problemlərinə görə üçün Faşistlərin yəhudiləri günahlandırılması).
8. Sadə həll yolları: Süni yaradılmış və ya daha mürəkkəb problemin həlli üçün sadə həll yolunun təklif edilməsi ilə inandırma. (“Bu dərmanları qəbul et və arzulamadığın bütün artıq çəkidən azad ol”). Bəs məsuliyyətli pəhriz, müntəzəm idman, genetikanın şəxsin çəkisinə təsiri və bəzilərindən daha ağırçəkili olmaya baxmayaraq şəxsin öz fərdi özünəinam hissi necə olsun?
9. Ritorik suallar: Əlavə araşdırmaların aparılmasına və ya cavabı əvvəlcədən müəyyən olan nəticələrin çıxarılmasına hesablanmış suallar verməklə inandırma. (“Yağlı saç istəyirsənmi?” “... siyasətçi niyə ........... məsələ barədə yalan söylədi?”)
10. Nominal əhəmiyyəti olan şəxslərdən istifadə: Rəqibin arqumentini quraşdırmaq və daha sonra həmin arqumentin yanlışlığını əsaslandırmaqla inandırma. (“Rəqibim Con Kerri iddia etsədə ki, İraq müharibəsi lazımi qaydada idarə olunmur; ABŞ-ın İraqı işğal etməsi ona görə vacib idi ki, biz kütləvi qırğın silahlarını məhv etməli, korrupsiyaya bulaşmış Hüseyn rejimini devirməli və İraqı ortaya çıxmaqda olan terrorist qruplardan azad etməli idik.”)
11. Qorxu / mühafizəkar millətçilik: Düşmənlərə – kommunistlər, terrorçular və ya allahsız liberallar – işarə etməklə inandırma. (Buş administrasiyası “şeytan üçbucağını” təşkil edən “məsuliyyətsiz dövlətlərə” – İraq, Koreya və İran – hücum etmək üçün 11 sentyabr faciəsindən istifadə etdi.)
12. Yumor: Gülməli məqamlara istinad etməklə inandırma. İnsanların müəyyən bir məsələ barədə daha dərindən düşünməsini istəmədikdə gülüş bir çox hallarda ən yaxşı dərmandır.
13. İfadə: Hörmətli şəxslərdən (idmançılar, kino ulduzları və həkimlər kimi) və ya institutlardan istifadə etməklə inandırma (Media üzrə biliklərin tədrisi planının Amerikan Naşirlər Assosiyasiyası tərəfindən təsdiq etdirilməsi və ya Baş Həkimin dərman preparatlarını təsdiq etməsi).
14. Sadə adamlar: İfadələrdən fərqli olaraq, inandırmanın bu üsulunda adi adamlardan istifadə
edilir və ya təqdimatçı özünü “həmin şəxslərdən biri” kimi təqdim edir. Bu üsuldan bir çox pivə reklamlarında və eləcə də odun doğrayan, balıq tutan və ya məktəbli uşaqlara kitab oxuyan pozalarda şəkil çəkdirən milyoner siyasətçilər tərəfindən istifadə edilir.
15. Təkrar: Eyni təsviri, sözü, simvolu və ya ifadəni təkrarlamaqla inandırma. Reklamçılar və siyasətçilər bu üsuldan istifadə edirlər – “brilyant ___________ deməkdir” və ya “kütləvi qırğın silahları” ifadəsini neçə dəfə eşitmisiniz?
16. Həsrət: Daha sadə və ya romantik keçmişə istinad etməklə inandırma (bir çox hallarda isə mifik keçmişə). (Bax: Tom Brokavın Ən böyük Nəsil adlı kitabı və ya Hollividun İİ Dünya Müharibəsi filmi)
17. Diversiya: Diqqəti lazımi məlumatdan və ya alternativ baxışdan yayındırmaqla inandırma. Alkoqol və tütün sənayeləri bütün reklamlarında bu üsuldan istifadə edir.
18. İnkar: Xoşagəlməz simvollar, anlar və ya hadisələrlə əlaqələrdən özünü kənara çəkməklə inandırma.
19. İlıq hisslər: Xoşagəlimli balaca uşaqlar, iri və xəzli heyvanlar və ya xoş təsir bağışlayan digər nüanslardan istifadə etməklə inandırma. “Little Debbie” tortları buna klassik bir nümunədir.
20. Gözəl insanlar: Mal satmaq, həyat tərzi, davranış və ya ideyalar aşılamaq məqsədi ilə yaraşıqlı şəxslərin təsvirlərindən istifadə etməklə inandırma. Bu üsula reklamçılıq və siyasətdə tez-tez təsadüf olunur.
21. Qrup-daxili münasibətlər: həmrəylik hissi yaratmaqla, “mən” ifadəsini “biz” ifadəsi ilə əvəz etməklə inandırmaq. Qrupdaxili münasibətlərlə əlaqədar “biz,” “bizimki” kimi sözlərə fikir verin. (ABŞ Konstitusiyası “Biz – xalq” ifadəsi ilə başlayır.”)
22. Ya _ ya da / və ya: “Ağ-qara” kontekstində bəsit düşüncələrə istinad etməklə inandırma. (Cənab Buşdan sitat gətirsək: “Ya bizimlə birlikdəsən, ya da əleyhimizə”) Tənbəl jurnalistlər tərəfindən istifadə olunur və həddən artıq dayaz xarakter daşıyan “McNews” ənənələrində təsadüf olunur.
23. Bəlkə: Vəd ifadə edən, lakin “şübhəli” xarakter daşıyan sözlərdən (“bəlkə də,” “ola bilsin ki”) istifadə etməklə inandırma. (“Loteretya alın və siz bir milyon dollar uda bilərsiniz!”).
24. Güc: Güclü rəhbərə istinad etməklə inandırma (güclü, aqressiv, qaba, möhkəm olmaq və nəzarətdə olmaq).
25. Elmi sübutlar: Elmi (və ya yarım-elmi) üslubdan (təsvirlər, diaqramlar, cədvəllər, statistika və “jarqon”) istifadə etməklə inandırma. (Al Qorun “An İnconvenient Truth” adlı filminə baxın).
26. Kontekstdən çıxarma: İnformasiyanı kontekstdən çıxarma və ya natamam məlumat verməklə inandırma. Tənqidçilərin bir sətirdən ibarət fikirlərindən (“İndiyədək baxdığım ən yaxşı film”) istifadə edilən film reklamlarında bundan daima istifadə edilir.
27. Ləqəb qoyma: Fərdlərə hücumlar etmək və bu zaman “rəngli,” təhqiredici, kobud və alçaldıcı üslubdan istifadə etməklə inandırma. (Rush “FemiNazi” Limbau və ya Hovard Sternə qulaq asın).
28. İrq kartı: İrqlərə, bir çox hallarda irqi harmoniya kimi mifik anlayışlara (reklamçılıq) və ya irqlərə söykənən qorxu anlayışlarına istinad etməklə inandırma (siyasət).
29. Vaxt: Mətbuatın ifadə etdiyi mənanı və gücü möhkəmləndirmək məqsədi ilə müxtəlif hekayə elementlərindən və ya istehsal üsullarından istifadə etməklə inandırma. (qorxulu və ya kədərli film səhnələrini və ya effektiv reklam kliplərini tədqiq edin).
http://www.azerweb.com/en/index.php
ReplyDeleteDear all,
I recall that some of you have inquired about internship opportunities. Here is a very good website on various such opportunities in Azerbaijan. There is also a good database of national and international NGOs that operate in Azerbaijan.
http://www.azerweb.com/en/index.php
Good luck!
Kanan.
Dear DOTCOMers,
ReplyDeleteA former IOM colleague has forwarded me an email on this competition that would be well suited for our program and you. Everyone is welcome to participate and please dont hesitate to forward me any questions you might have. Below is an abstract of the call but the full info can be accessed on the web at: http://www.unaoc.org/content/view/346/257/lang,en/
Please also note the deadlines at the end.
Good luck!
Kanan.
Plural+ Competition Young people from around the world are warmly invited to participate in a video competition organized by the United Nations Alliance of Civilizations and the International Organization for Migration (IOM), on the theme of migration and diversity.
Youth around the world are invited to participate in a dynamic video festival organized by the United Nations Alliance of Civilizations (UNAOC) and the International Organization for Migration (IOM) in collaboration with other international partners including the Anna Lindh Foundation, Baka Forum, Chinh India, the Royal Film Commission of Jordan, the Media That Matters Film Festival and UNICEF.
Recognizing youth as agents of social change in a world often characterized by intolerance, and ethnic and religious divisions, the PLURAL + video festival is aimed at involving youth in addressing questions on migrant integration, inclusiveness, identity, diversity, human rights and social cohesiveness wherever they be in the world.
The practical contributions of young people - whether they are migrants, 2nd generation immigrants or indeed non-migrants – in not just identifying constraints but also in promoting a climate of respect and appreciation for each other can help show the way forward in creating a more enlightened world.
Youth worldwide are invited to submit short videos on their thoughts, experiences, opinions, questions and suggestions on these issues and on promoting harmonious coexistence in diverse cultural and religious contexts.
Submissions will be open from 1 June to 30 September, 2009.
Videos of any genre or style (animation, documentary, drama, etc) will be accepted on a three age-based categories: 9-12 year-old; 13-17 year-old; and 18-25 year old.
Videos should have a minimum running time of 1 minute and a maximum of 5.
A prestigious international jury will announce the winners in New York during an event hosted at the Paley Center for Media on 18 December 2009, the UN International Migrants Day.
The producers of the winning videos will receive special awards (cash prizes, professional opportunities, video equipment) as well as broad recognition and exposure through wide multi-platform distribution of their work, including broadcast, satellite, internet, film festivals and DVD.
PLURAL + gives youth a global voice to communicate through the media with policy-makers, youth and society as a whole on an important social debate.
PLURAL + is a collaborative project being developed with the support of a number of organizations, please contact us if your organization is interested in collaborating and supporting this initiative.
Full details on PLURAL + including submission forms, competition guidelines, rules and regulations will be available on this site as of 18 May.
http://www.korpukamp.org/
ReplyDeleteDear friends,
Just for your information, there is a local version of the barcamp forum. Please visit their website and register if you would like to particiapte: http://www.korpukamp.org/
Hope you can make it,
Kanan
Gunel, thanks for creating this blog. But where is our gul-chichek?=)))))))
ReplyDeleteheyy guys I foun new project if you wanna participate in this project http://ypmn.blogspot.com/2009/09/opportunities-photography-russian-photo.html enter here and then apply good luck!!!
ReplyDelete